Terugreis dag 9: Balabani Local Stay naar Starigrad Kroatië

25 juli 2023 - Starigrad, Kroatië

Vanochtend om 6.30 uur ging de wekker. Dat was even wennen. Tijd om ons klaar te maken voor de terugreis. We hadden de tassen al gepakt. Die hoefden alleen nog maar de auto in. Myrthe had snel nog even Monty opgehaald om te knuffelen.

IMG-20230724-WA0352IMG-20230723-WA0004

Onze gastheer en gastvrouw waren ook vroeg opgestaan, om ons een hele fijne reis te wensen. Super lief van ze!

De reis verliep goed. Net voorbij Podgorica was wel een heftig ongeluk gebeurd, maar wij mochten van de politie nog net voorbij. Daarna werd het stop gezet. Mazzel!

Vlak voor de douane werden we weer aangehouden door de politie, papier controle. Alles was oké en we konden weer verder. Vervolgens twee keer de douane door en klaar met de 60 km/uur wegen. Wat een gekronkel door het landschap heen. Vanaf Kroatië weer lekkere snelwegen.

In Kroatië hadden we lichte regen. Het viel gelukkig allemaal wel mee. Rond 14.00 uur waren we in Starigrad, apartmani Antonela. Klein appartement, maar schoon en lekker koel. Hier kunnen we prima overnachten.

20230725_165903

Even kort uitgerust en toen de kust opgezocht. Even lekker gewandeld, boodschapjes gedaan en toen weer terug. Myrthe was niet helemaal fit. We gaan lekker in ons appartement eten, duiken vroeg het bed in en kijken of we morgen extra vroeg kunnen vertrekken. Hopelijk kunnen we dan om 15.00 uur de livestream van Jelle zien: NED🇳🇱-SRB🇷🇸

20230725_16080520230725_16081920230725_154956

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade