Terugreis dag 12: Dortmund naar huis

28 juli 2023 - Gendt, Nederland

De laatste dag was aangebroken.

Uitchecken uit Stays Design Hotel. We hadden heerlijk geslapen, ons klaargemaakt voor onze laatste dag in de auto.

Eerst naar Flughafen Dortmund, om Jelle en Michael op te halen. We waren op tijd op het vliegveld, dus tijd om te ontbijten.

20230728_09413620230728_094154

We hadden tijd over om het vliegveld eens goed te bekijken. Het was klein, boven de vertrekhal, beneden de aankomsthal en nog verder beneden parkeerplaatsen, maar verder niets. Om de tijd te doden zijn we alle roltrappen meerdere keren op en af gegaan.  Dat hadden we niet moeten doen... 🙈

Screenshot_20230728_100931_Samsung Internet

De vlucht van Jelle was mooi op tijd. Ze hadden vlot de bagage te pakken, we konden naar Nederland rijden... toch... Nee, wat erg... Myrthe en ik wisten niet meer op welke verdieping we de auto hadden geparkeerd. Dat was stom. En de jongens maar wachten... Gelukkig had de parkeergarage maar 3 verdiepingen. Natuurlijk stond de auto op de 3e verdieping waar we keken. We hadden de auto gevonden.

Eerst hebben we Michael afgezet op het station in Lent. Hij moest nog door naar Hengelo Overijssel. Daar door naar huis. Na ongeveer 4000 km gereden te hebben (heen en terug), waren we weer thuis. Super fijn!

20230728_17235220230728_172338